Polityka zwrotów:

W okresie czternastu dni roboczych od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Data zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy to data otrzymania przez sprzedawcę maila z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy.

Można zwrócić tylko towar nieużywany! Zwracany towar nie może mieć na sobie jakichkolwiek śladów użytkowania. Prosimy o upewnienie się o stanie towaru przed wysyłką. W razie otrzymania używanego produktu sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu towaru. 

Informację o chęci odstąpienia prosimy zgłaszać na email info@euromedical.pl wraz z załączonym formularzem odstąpienia od umowy. Dokument prosimy załączać w formacie PDF lub JPG. W tytule maila prosimy o wpisanie formuły:

"ZWROT, numer zamówienia ......., nazwisko kupującego ............"

Pobranie formularza --> Formularz odstąpienia od umowy

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient 

Sprzedawca w ciągu czternastu dni roboczych dokonuje zwrotu pieniędzy za produkty na konto Klienta.

Polityka wymiany produktu:

Klient może również w okresie czternastu dni roboczych zgłosić chęć wymiany zakupionego produktu na inny. Zmiana może obejmować rozmiarówkę, kolorystykę czy nawet model.

Warunkiem wymiany jest wybór produktu o tej samej wartości lub wyższej. W przypadku wyboru towaru o wyższej wartości klient zobowiązuje się do uregulowania różnicy cenowej pomiędzy produktami w ustalony ze sprzedawcą sposób.

Chęć wymiany produktu prosimy zgłaszać bezpośrednio w kontakcie telefonicznym ze sklepem w celu ustalenia warunków wymiany oraz sprawdzenia dostępności wybranego towaru.

Telefon: +48 668 29 41 29 lub +48 604 916 632

Koszty przesyłki zwrotnej oraz koszty wysyłki nowego, wymienionego towaru ponosi Klient 

Polityka reklamacji:

Reklamacji podlega towar wadliwy lub niezgodny z zamówieniem. 

W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań, należy odesłać na adres Sprzedawcy lub dostarczyć do sklepu stacjonarnego osobiście.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez sklep internetowy przesyłki z reklamowanym towarem. W tym samym terminie Klient powinien zostać powiadomiony o wyniku reklamacji.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, wadliwy towar zostanie niezwłocznie wymieniony na wolny od wad albo wada zostanie usunięta. W przypadku braku możliwości wymiany towaru, usunięcia wady towaru lub obniżenia ceny, Klientowi zostanie zwrócona należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca poniesie koszty związane z przesyłką zwrotną.